My lidé máme různé potřeby. Některé z nich jsou ryzím výrazem naší individuality, jiné máme jako lidský druh bez rozdílu rasy, národnosti a společenského postavení společné. Mezi ty druhé jmenované patří pravidelné návštěvy míst, kam i císař pán musel chodit pěšky. Mám samozřejmě na mysli návštěvy WC.
Když už musíme na WC, je dobré mít soukromí. Ve velké firmě to myslím platí dvojnásob. Jako vždy tam přijdete na WC, zaklapnete dveře a zamknete se. Normální věc. Až na to, že některé zámky po zabouchnutí dveří prasknou a odmítají jakoukoliv spolupráci. Sedíš na prkýnku, jeden dva metry čtvereční pod sebou a přemýšlíš, proč s sebou momentálně nemáš mobil. Zabušíš pěstí do dveří …. Nic. Nikdo o tebe nemá zájem. Zkusíš do těch blbejch dveří kopat. Zas nic. Začíná to být ke vzteku. Říkáš si, že určitě někdo za pár minut přijde. Co když ne? No a pak přichází na řadu klaustrofobie a hysterie. Jejich síla roste přímo úměrně s časem nedobrovolně stráveným na toaletě.
Zkrátím to a prozradím vám, že jsem celkem nedávno otevřel dveře na záchod ve velké firmě v Českém Krumlově. Paní, která za nimi zůstala uvězněná, čekala neuvěřitelných 5 hodin než si někdo všiml, že není v kanceláři a než kolemjdoucí kolegové zareagovali na její volání o pomoc. Zdá se až neuvěřitelné, že další dvě hodiny bezvýsledně hledali specialistu v Krumlově a pak volali do Budějovic. Po zhruba 8 hodinách vyseděných na záchodku, chudák paní odešla vyčerpaná domů…
Závěr této kuriozní příhody je asi následující – vždy se vyplatí, mít po ruce telefon na havarijní služby. Na nouzové otevírání rovněž. Výrazně tím zkrátíte řešení obtížných situací. A to jak doma, tak i ve firmě.
Přeji Vám krásný den. Pokud se vám článek líbil, nezapomeňte ho ohodnotit a sdílet svým přátelům.
František Študlar
Trezorservis, bezpečnostní dveře, systémy generálního klíče
NOUZOVÉ OTEVÍRÁNÍ NONSTOP
608 500 803, info@trezorystudlar.cz
Jeremiášova 1, 370 01 CB